Välgörande företagsevent är en del inom Lokala Hjälpen, här finner du ett stort antal företag som på olika sätt kan addera värden till ditt företagsevent. Bokar du här stöttar både de och du samtidigt oss på Lokala Hjälpen. Se alla event här

Folkhemsturen – En historisk bussresa som visar hur Sveriges folkhem byggdes.
Folkhemsturen är en alternativ guidad tur med fokus på det moderna Sveriges framväxt: fabriksmiljöer, välplanerade modernistiska bostadsområden (funkis), brutala parkeringshus, omsorgsfullt ordnade köpcentrum, miljonprogram, ordning, reda, planering, planering, planering och kompromiss.
Erbjudande och Ekonomi
Vi är glada att presentera Folkhemsturens populära tidsresa runt i Västerås:
Här upptäcker vi stadens spännande och intressanta historia och kommer att uppleva och imponeras Västerås utveckling under årens fascinerande perioder.
Det finns flera olika guidade turer, här gör vi upp gemensamt vilka turer vi tar, det kan vara till fots eller möjlighet att ta sig lite längre med Svelandstrafikens fina gamla buss.
Välkommen på en resa genom Västerås spännande historia. Vi garanterar att du kommer att ha en minnesvärd och upplevelserik tur.
Offert fås på förfrågan.
Kontakta hej@lokalahjalpen.se
Meddela önskat datum, antal personer och tid
Bokning
Kontakta Lokala Hjälpen direkt på hej@lokalahjalpen.se eller Amanda Gahm på 070-858 83 32 för mer information, offert och info om andra välgörande företagsaktiviteter.
Uppge LH Event när du bokar något av Lokala Hjälpens Välgörande Företagsevent så doneras upp till 50% av det du betalar oavkortat till oss och vårt arbete att hjälpa de organisationer som hjälper dem som inte har det så bra.
Samtidigt hyllar vi (om du vill förstås) dig och ditt företag genom att berätta i sociala media om er medverkan och ert stöd. Vi skickar även ett intyg och ni kan räkna in er ert stöd i ert sociala hållbarhetsarbete/samhällsengagemang. Genom att boka ett Välgörande Företagsevent via oss bidrar ni, direkt och indirekt, till hela 11 av FN’s 17 globala mål.
Samtidigt hyllar vi dig och ditt företag (om du vill) genom att skicka ett inlägg och berätta i sociala media om er medverkan. Detta är även något som ni också kan räkna in som en aktivitet i ert sociala hållbarhetsarbete och ert samhällsengagemang.